Kampania Google AdWords jest narzędziem, dzięki którym Twoja firma w szybki i efektywny sposób pojawi się w internecie. Dzięki profesjonalnej optymalizacji, masz pewność, że Twoje usługi/produkty zostaną przedstawione jedynie najbardziej zainteresowanym klientom. W odróżnieniu od innych typów kampanii, w Google AdWords nie zapłacisz za wyświetlenia reklam, a jedynie za ich kliknięcia! Aby zmaksymalizować Twoje efekty reklamowe, konkretne rodzaje kampanii Google AdWords dobierane są indywidualnie.
.
Zalety kampanii AdWords
- oszczędność kosztów. Płacisz jedynie za kliknięcia reklam, a nie za wyświetlenia
- natychmiastowa widoczność Twoich reklam
- zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy
- szybkie pozyskanie wartościowego ruchu na stronie
- zwiększenie skuteczności innych działań promocyjnych
- możliwość dokładnej analizy reklam i mierzenia konkretnego wzrostu z inwestycji
- trafność reklam. Możesz idealnie dopasować swoje reklamy do konkretnych grup odbiorców
- wpływ na pozycję wśród płatnych wyników wyszukiwania
- dopasowanie reklam do konkretnych urządzeń
Wykonujemy kampanie AdWords:
Kampania Search – kampania tekstowa w wyszukiwarce Google. Zapewnia widoczność Twoich reklam w momencie, gdy użytkownik szuka danego produktu/usługi.
Kampania GDN– kampania graficzna w sieci reklamowej Google, którą możemy kierować na na portalach i serwisach tematycznych za pomocą największej sieci reklamowej w Polsce- Google Display Network (GDN). Ma za zadanie maksymalnie wzmocnić Twoją markę.
Kampania GSP– kampania w poczcie Gmail. Umożliwia precyzyjne i spersonalizowane kierowanie reklam.
Kampania Remarketingowa– kampania zarówno tekstowa, jak i graficzna, kierowana do użytkowników, którzy w przeszłości odwiedzili daną stronę. Ma za zadanie przypominać im o produktach/usługach, którymi byli potencjalnie zainteresowani.
Kampania YouTube– kampania na kanale YouTube. Pozwala m.in.na kierowanie reklam do konkretnej grupy docelowej oraz na tworzenie list remarketingowych.
Zadzwoń i zamów reklamę AdWords
+48 734 734 973Sugerowany budżet reklam (wpłata na konto AdWords) | od 4000 zł | 2000-3999 zł | 600 zł- 1999 zł | 599 zł |
Abonament miesięczny za zarządzanie kampanią | XL – 1199 zł | L – 799 zł | M – 449 zł | S –299 zł |
opłata aktywacyjna – jednorazowa czytaj więcej | 199 zł | 199 zł | 199 zł | 199 zł |
Mediaplan działań | tak | tak | tak | tak |
Google Tag manager | tak | tak | tak | tak |
Google analytics | tak | tak | tak | tak |
Google Search Console | tak | tak | tak | tak |
Mierzenie konwersji | tak | tak | tak | tak |
Teksty reklamowe | 5 | 4 | 3 | 2 |
słowa kluczowe | 15-20 | 10-15 | 5-10 | 5 |
Rozszerzenia reklam | tak | tak | tak | tak |
Reklamy na urządzenia mobilne | tak | tak | tak | tak |
słowa wykluczające | tak | tak | tak | tak |
Sugerowana ilość kampanii | bez ograniczeń | bez ograniczeń | 1-4 | 1-2 |
AdWords Search | v | v | v | v |
AdWords GDN | v | v | v | v |
AdWords GSP | v | v | v | v |
AdWords Remarketing | v | v | v | v |
AdWords Youtube | v | v | v | v |
Miesięczny raport | tak | tak | tak | tak |
konsultacje | do 2h | do 1h | do 0,5h | do 0,5h |